O studentă de la Jurnalism a descoperit că televiziunile câştigă bani din publicitate. Uuuaauu!


Dacă la tv se organizează din ce în ce mai mult şezători unde se discută acerb despre media, despre sistem şi despre ce tricotează Elena Udrea, în facultăţile de Jurnalism studenţii au început şi ei să-şi susţină părerile. Dragii mei, zdringhi-zdringi, să ştiţi că nu numai la tv există deontologi. Sunt unii care dinainte să scoată capul pe…uşa din dos a mamei lor, ştiau ce înseamnă exact deontologie. Căci despre asta vorbim. Fac un curs extrem de util numit deontologia presei. Recunosc că eu sunt interesată mai mult de ăla cu tehnicile de manipulare în presă. De ce să fiu ipocrită? Cu deontologia mea învăţată în facultate nu voi fi angajată nici la o revistă despre plante medicinale. Dacă există aşa ceva.

Cum scriam mai sus, în alt paragraf, dragii mei, la mine la facultate am descoperit studenţi care le ştiu mai bine decât ăia de la şezătorile organizate la Realitatea Tv. Ba chiar mi-am dat seama că am o colegă care i-ar sufla cu uşurinţă postul oricarei tipe de la TV. Cândva am să-i fac un compliment şi am să-i sugerez că i-ar sta bine în locul mirobolantei prezentatoare cu voce de zgripţuroaică. Si sincer mai bine pentru ea ar fi sa joace niste joculete aici http://www.xjocuri.com/jocuri-cu-elsa.html

Să fac o introducere în cursul cu pricina şi încă una în atmosfera în care studenţii exersează de pe acum “şezătoria”. Introducerea în curs e aşa: ni se spun aceleaşi lucruri de când am început cursul(adică de vreo lună), nimic nou sub soare.

N-o uit pe colega mea si ii sugerez din nou un site cu jocuri ca poate i se potriveste mai bine www.xjocuri.com . De ce sa fie stresata cu deontologia cand poate sa se relaxeze?

Iar atmosfera? Facem studiu de caz, că aşa ne-a învăţat acoloşa.